loading...
پایگاه خبری بین الحرمین
یا اباعبدالله الحسین

پایگاه خبری بین الحرمین بازدید : 231 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (1)

شب جمعه کنار شش گوشه

دل من حالت عحیبی داشت

می شنیدم صدای قلبم را

چشم من حس بی شکیبی داشت

حرمش از ملائکه پر بود

انبیا در طواف شش گوشه

و ثواب هزار حج را داشت

به خدا هر طواف شش گوشه

شب جمعه ضریح اطهر او

غرق نور حضور فاطمه بود

به خودم آمدم و فهمیدم

بر لبم این نوا و زمزمه بود

شبهای جمعه فاطمه

با اضطراب و واهمه

آید به دشت کربلا

گردد به دور خیمه ها

گوید حسین من چه شد

نور دو عین من چه شد

سمت پایین پا که میرفتم

ناگهان چشم های من تر شد

آنقدر اشک ریخت تا آخر

روضه خوان علی اکبر شد

یک به یک گفت روضه هارا تا

پای شش گوشه از نفس افتاد

آه گویا کنار پیکر تو

حضرت عشق ناله سر میداد

جوانان بنی هاشم بیاید

علی را بر در خیمه رسانید

خدا داند که من طاقت ندارم

علی را بر در خیمه رسانم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مدیرت سایت رایانت در تاریخ 1393/06/18 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز
سايتت خيلي خوبه و مطالبشم جالبه، درکل معلومه روش کار مي کني!
اگه دوست داري بازديد از سايتت رو افزايش بدي لينک باکس رايانت رو امتحان کن!
براي آشنايي بيشتر به وبلاگ لينک باکس رايانت برو، آدرس:www.link-wser.r98.ir
اگه مي خواي استفاده کني به آدرس tm.wser.ir برو!
----
اصلا ميدانيد زماني که لينک شما روزانه براي بيش از 3900 آي پي نمايش داده مي شود يعني چه؟؟
سابقه نشان مي دهد که 20 درصد بازديد کنندگان از لينک باکس به لينک هاي شما مراجعه مي کنند!!
حدودا روزانه 780 آي پي به لينک ها مراجعه مي کنند...
اگه باورت نميشه بگو تا پسورد وبگذر رو بدم!!
راستي اگه استفاده کني بنرت رو توي سيستم تبادل بنر رايانت به مدت يک ماه درج مي کنم اگه بازديد سايتت زياد باشه اين مقدار به 2 يا 3 ماه هم ميرسه!!!
----

بابا يه چندروزي استفاده کن اگه بازديدت بيشتر نشد برش دار، ضرر که نمي کني!
منتظرت هستم!
موفق باشيشکلک

اخبار امروز:
دوست عزيز اين مطلب طلايي را از دست ندهيد:
http://goo.gl/mPNLFL
حتما حتما حتما بخوانيد - تاکيد مي کنم حتما بخوانيد - حتي اگر از لينک باکس استفاده نکنيد!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما این سایت در چه حدی مورد رضایت شما قرار گرفته است؟
    مراجع تقلید

    آیت الله خامنه ای

     

    آیت الله سیستانی

     

    آیت الله وحید خراسانی

     

    آیت الله مکارم شیرازی

     

    آیت الله هاشمی شاهرودی

    مقام معظم رهبری
    افسران - امام خامنه ای

    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 1,573
  • بازدید سال : 17,777
  • بازدید کلی : 69,994
  • شماره پیام کوتاه
    برای نظر دهی می تئوانید به شماره

    50002010090256

     پیام خود را ارسال نمایید

    پاسخ به سوالات شرعی